fredag 23 september 2011

Top shop från topp till tå

På Topshop fann jag min ultimata mysdress i fleecetyg på både ut- och insidan idag. Under fossingarna är det sockiplast så jag inte halkar och på huvudet en luva för att värma öronen när de varit ute i kylan för länge. Den har jag nu bestämt att jag ska bo i varenda minut som jag går hemma och gosar i höst, kaaaaanske att jag ska gå med den till jobbet - med risk för att få sparken. Den är så fin så fin och därför kommer här några vackra bilder på den:
Det enda den saknar är en liten svans där bak men händig som jag är går det säkerligen att sy dit om så önskas! Sen kan det ju bli lite jobbigt att gå på toa, men det problemet får vi ta när det kommer..

1 kommentar:

  1. Så himla typiskt dig Emmy! Haha! Men den ser faktiskt väldig mysig ut :)

    SvaraRadera