torsdag 15 september 2011

Baskrar

Jag tänkte ha ett inlägg där jag förklarade bloggens namn och anledningen till att jag valde just bak, baskrar och bravader men efter mycket tänk har jag bestämt mig för att låta texten tala för sig själv och låta er läsare tolka det precis hur ni vill. Ändå kände jag att det var dags för en liten hyllning till min huvudbonaden of all time: baskern. Det var jobbigt att tvingas prioritera vissa baskrar framför andra när jag packade inför London och jag hoppas innerligt att de som fick stanna hemma i Sverige inte kände sig kränkta. De två jag tog med mig kan ni se nedan. Den gråa med rosett köpte jag på Rut mfl. för flera år sedan och den röda fick jag av två fantastiska väninnor när jag fyllde år.

Jag tycker det är fint med saker som påminner mig om personer, upplevelser och platser. Då kan jag alltid bära med mig dem så att saknaden inte blir så stor trots avståndet.

1 kommentar:

  1. Christoffer Bogren15 september 2011 kl. 20:06

    Jag kommer ihåg den gråa med rosett ^^
    Sjukt söt :)

    SvaraRadera