onsdag 7 september 2011

If you wanna be right, look left. Ellor?

Godlunch på er alla!
Jag får panik av att ha så begränsad tillgång till internet. Man blir ju väldans bekväm med iphone och fri surf :)kanske är det då dags för mig att vänja mig av från mitt facebookberoende?

Hursomhaver har jag så mycket att berätta för er, och bilder att lägga upp! Dock har jag inte lyckats hitta något sätt att lägga upp bilder när jag bloggar från mobilen. Detta får jag aööt ta och fixa, jag kan ju inte bära med mig min (egentligen ganska behändiga och lättviktade) dator överallt.

Vi har lyckats hitta en alldeles perfekt, småsunkig lägenhet som vi delar med allt möjligt folk. 99% av dem är indier, den sista procenten är vi! Det enda som saknas är ett köksbord och wi-fi. Men det är ju mysigt att äta på golvet, för gör man inte det i Indien? :)
Nu ska jag dricka upp min cappuccino och möta upp en kompis till min syster som ska hjälpa oss med jobbasökandet!

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar