fredag 2 september 2011

Lattebrunch

Godmorgon bloggen! Första inlägget och första dagen för mig som storbloggare!
Eller nja, där tog jag nog i. Men man vet ju aldrig, i framtiden liksom.

Så varför allt detta bloggande helt plötsligt? Jo, det ska jag förklara:
Jag har ofta fått beröm för min förmåga att formulera mig skriftligt. Inte bara på uppsatser i skolan utan till och med när jag komponerar ihop mina dagliga sms. Så jag började fundera över om kanske jag har något att komma med till denna stora bloggvärld. Jag kan ha fel, men det tror jag faktiskt att jag har. När jag dessutom snart flyttar utomlands och inte träffar alla här hemma särskilt ofta så kan det ju vara ett roligt sätt att hålla folk uppdaterade på vad för galna äventyr jag lyckas halka in på. Så läs och njut, detta kan bli helt awesome pawesome!

xx
Emmy

2 kommentarer:

  1. När var hur flyttar du? Har ju hört liiiite om detta tror jag.... :D

    SvaraRadera
  2. Jag åker på tisdag, utan jobb och utan lägenhet. Men det ska allt gå att lösa :)

    SvaraRadera