fredag 23 september 2011

Effektivitet x 1000

Det är så uppmuntrande hur många som skriver att de uppskattar min blogg, att den är underhållande och givande att läsa - och det är ju det den är till för! Idag är jag ledig, i alla fall till 22.00 då mitt nattskift börjar. När man smakar på ordet nattskift låter det ganska coolt, som en securitasvakt typ, fast så cool är jag inte tyvärr. Men idag ska effektiviteten och kreativiteten flöda. Det är idag jag ska hinna med att göra alla de tusen sakerna jag tänkt göra i ungefär en vecka men inte orkat/hunnit/pallat eller helt enkelt bara glömt bort. Jag ha en tendens att glömma saker utan mina post-it lappar. So check it out:

- Införskaffa post-it lappar, en ny spegel, handdukar och.. tandtråd!
- Öppna ett bankkonto
- Göra ett roligt cocktailspel till mig och emilia. Nu kanske ni tror att det är något sorts ölspel jag ska uppfinna men icke, det är för att lära oss alla drinkar vi har på jobbet. Om två veckor ska vi nämligen ha ett litet "exam"  för att bevisa att vi kan alla drinkar utantill - jag skakar av rädsla.
- Köpa myskläder eller någon form av varmare pyjamas (nattlinne börjar bli lite väl kyligt nu när hösten är på ingång)
- Sist men inte minst ska jag göra ett inlägg om självförsvar för bartendrar. Den kommer bland annat innehålla bilder på mig och även självmålade bilder i paint. Det kommer bli skitbra, helt ärligt. Don't miss!

Titta vilken pudding jag gick förbi igår. Man kanske skulle
ta och köpa en ny parfym? Eeeeeller inte..

2 kommentarer:

  1. Argos har bra handdukar! http://www.argos.co.uk/static/Home.htm

    SvaraRadera
  2. Toppen Matilda! Jag var faktiskt inom och köpte där :)

    SvaraRadera