söndag 11 september 2011

Tic Tac

Tänk vad mycket glädje två små askar kan bringa. Tictac-paketen, som tar mig tillbaka till våra legendariska bilsemestrar med familjen när vi var små, låg där i affären och ropade "köp oss, emmy! köp oss!" Okej då, tänkte jag. Why not liksom? Det vänstra paketet är Cherry Passion och det högra är Orange Lime. Körsbärssmak kan vara det värsta jag vet, men eftersom passionsfrukt är så gott tänkte jag tvinga emilia att äta upp körsbären vare sig hon vill det eller ej.

Nu ska jag ta mig ett bad och sedan ska vi krypa upp i vår lilla våningssäng med "Friends With Benefits", en lite lagom lättsam film en söndagkväll som den här. Sån lyx tycker jag allt att vi förtjänat efter några intensiva dagar och nätter i denna vänstertrafikerade och oerhört vimsiga stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar