söndag 6 november 2011

Lite om mycket

Imorse kom det in en lurvig liten hund och väckte mig genom att hoppa upp i sängen och rulla runt i hopp om uppmärksamhet. Det var sofia som nyss fått reda på att även jag var ledig idag och hon ville leka, därför ska vi spendera vår söndag tillsammans på Brick Lane-marknaden och ikväll ska vi packa och pimpla vin. Varför ska vi packa då? Jo, för emilia och jag har äntligen hittat en vettig lägenhet och imorgon flyttar vi dit. Varsitt rum och delat kök & bad med några andra tjejer, jag känner att vi har gjort ett riktigt kap. Jag har även lurat med våra två Dj's att köra oss till Ikea så vi kan shoppa inredning och äta köttbullar också. Hur bra är inte det?

Om tre veckor fyller emilia år och i månader har jag nu funderat över vad tusan jag ska ge henne. Hon är egentligen väldigt lätt att köpa saker till men det känns ju ändå som om jag måste hitta något extra ultra media-bra för att det är hon och för att hon faktiskt fyller tjugo år. Jag vet att hon läser bloggen och ska därför inte avslöja för mycket, men jag har ändå börjat leta efter lite spännande saker som kan väcka henne när hon ska upp på morgonen (eftersom hon aldrig vaknar av väckarklockan och låter den ligga tills jag får hoppa upp och stänga av den. Skitstörigt!). Nedan kommer en bild på kollegan och puddingen Dannielle i en kvarglömd halloween-kostym. Vår managers blick när han fick se henne hänga vid kontorsdörren och kuttrade förförandes. Oförglömlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar