onsdag 2 november 2011

Legally Blonde - the musical

Gick lite spontant på musikal i west end med Julia och Nickie idag. Musikaler gör mig så glad i hjärtat, jag fick ju gåshud redan innan ridån lyckats rulla upp och efteråt fick jag en sån där Gunde Svan-känsla att "ingenting är omöjligt" ni vet. Jag vill också att en vardagspromenad till jobbet ska vara lika glamorös som jag tycker att jag är (jag känner mig faktiskt ganska häftig när jag går runt med min discomusik i öronen), att alla runtomkring ska börjar sjunga och dansa med pompoms och trumpeter. Det är väl inte så mycket begärt? Åtminstone en gång i veckan.. Sen handlar ju Legally blonde om en blond tjej som vill bli advokat också, det är nästan så att jag tror att regissören tänkte på mig när han gjorde den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar