lördag 29 oktober 2011

Besök!

Igår kom en söt liten frida från Bath på besök i storstaden, så vi passade på att ta en liten fika och en promenix i Green Park innan mitt jobb. Det var så underbart vackert att för första gången verkligen titta på de gulröda trädkronorna och få andas in lite klorofyll - var har denna oas gömt sig under mina hittills två månader här? Dessutom, att få göra det med min alldeles egna frida var ju det bästa. Hon är verkligen bra, riktigt bra. Dessutom gav hon mig alla våra sjukt snygga självutlösarbilder från vår parisweekend i augusti som jag väntat så länge på. Har ni tur kanske det kommer ett smakprov på dem snart!

Och nu har jag legat i sängen hela dagen med troligen någon slags influensa. Det enda positiva med det är att jag slipper klä upp mig till jobbets årliga och dessvärre obligatoriska halloweenutklädseltävling. Jag tröstar mig med de fina parisbilderna och somnar om..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar