söndag 4 december 2011

Krisar x 3

1. Jag har noll inspiration till att blogga nuförtiden. I början hade jag så mycket jag gick runt och finkulerade på som fick mig att nästan spricka i väntan på att få dela med mig till er. Finkulationerna har sakta fejdat bort och jag har inget att blogga om. fail.
2. Kom på häromdagen att den årliga busrimstugan med hilda, maja och linnéa inte kommer kunna äga rum i år. Det stack till lite i mitt rimälskande hjärta och fick mig att sakna dem lite extra mycket.
3. Mina kollegor (ochsjälvklartminchef) läser min blogg genom google translate. Var tog min fristad vägen?

Jag är ändå lite glad. Jag och emilia funderar på att åka till varmare breddgrader någon vecka i vår, får se vad vi lyckas skramla ihop. Senare idag (söndag) är det svensk afton med lussebullsbak och mina underbara flickor i deras überflashiga hus på andra sidan storstaden. Jag ska bara sova lite först. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar