onsdag 22 februari 2012

Veckans appz

Godmorgon alla snygga! Idag tänkte jag introducera en ny följetång (förvänta er inte för mycket) där jag varje vecka tipsar om mina absoluta favorit-appar. App store är inte världens enklaste djungel att orientera sig i och därför tänkte jag underlätta det lite för er iphone-användare genom att ge er verktygen att få ut så mycket ni bara kan av era små makapärer.

Så veckans app blir..
Hur många gånger har vi inte alla gått och lagt oss med drömmen om att en dag vakna upp med coola märken som Chanel och Prada som bakgrund på mobilen? För inte längesen gick denna drömmen i uppfyllelse när jag fann denna fantastiska app som ger dig möjlighet att pimpa hemskärmen och piffa till dina "apphyllor". Det finns massor av blingbling att välja och vraka mellan. Gratis, coolt och det kommer göra dina homies gröna av avund. OBS! se till att fixa plastöverdrag så att inte mobilen får fuktskador av alla som dreglar över ditt bling.
För er som fortfarande går runt med en nokia 3310 från nittiotaletfrösihjäl i rädslan att Snake inte ska finnas om ni köper en iphone: Jag avundas er och kan stolt visa upp att det faktiskt finns en Snake-app för iphone också.
Nu ska jag dra in till den svenska ambassaden för att hämta ut mitt nya pass. Håller tummarna för att jag inte ser ut som en rysk flykting ännu en gång, jag är ju en svensk flykting. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar